ℹ️ 12 grudnia (piątek) Biuro Obsługi Klienta oraz odbiory osobiste są dostępne do godz. 14:00
Sprawdź szczegóły dotyczące realizacji zamówień w okresie świątecznym
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Szanowni Klienci,

W związku ze zbliżającym się okresem świątecznym oraz planowaną inwentaryzacją przedstawiamy harmonogram pracy i realizacji zamówień.  

12 grudnia (piątek)

  • Dział Obsługi Klienta będzie do Państwa dyspozycji od 7:00 do 14:00.
  • Odbiory osobiste z płatnością przy odbiorze będą realizowane tego dnia od 7:00 do godz. 14:00.

19 grudnia (piątek) 

  • Zgodnie z informacjami od kurierów DPD i GEIS to ostatni dzień, w którym możemy nadać przesyłki z przewidywaną dostawą przed Świętami.

23 grudnia (wtorek)

  • To ostatni dzień realizacji zamówień w 2025 r. 

od 29 do 31 grudnia trwa inwentaryzacja

  • W tych dniach nie prowadzimy sprzedaży, realizacji zamówień (wysyłek oraz odbiorów osobistych).
  • Dział Obsługi Klienta będzie dostępny wyłącznie telefonicznie.
  • Realizacja zamówień złożonych w dniach od 29 do 31 grudnia rozpocznie się 2 stycznia 2026 r.

Prosimy o uwzględnienie powyższych terminów w Państwa planach zamówieniowych.
Za wszelkie niedogodności przepraszamy i dziękujemy za zrozumienie.
W pełnym składzie będziemy do Państwa dyspozycji od 2 stycznia 2026 r.

pixel