Szanowni Klienci,
W związku ze zbliżającym się okresem świątecznym oraz planowaną inwentaryzacją przedstawiamy harmonogram pracy i realizacji zamówień.
12 grudnia (piątek)
- Dział Obsługi Klienta będzie do Państwa dyspozycji od 7:00 do 14:00.
- Odbiory osobiste z płatnością przy odbiorze będą realizowane tego dnia od 7:00 do godz. 14:00.
19 grudnia (piątek)
- Zgodnie z informacjami od kurierów DPD i GEIS to ostatni dzień, w którym możemy nadać przesyłki z przewidywaną dostawą przed Świętami.
23 grudnia (wtorek)
- To ostatni dzień realizacji zamówień w 2025 r.
od 29 do 31 grudnia trwa inwentaryzacja
- W tych dniach nie prowadzimy sprzedaży, realizacji zamówień (wysyłek oraz odbiorów osobistych).
- Dział Obsługi Klienta będzie dostępny wyłącznie telefonicznie.
- Realizacja zamówień złożonych w dniach od 29 do 31 grudnia rozpocznie się 2 stycznia 2026 r.
Prosimy o uwzględnienie powyższych terminów w Państwa planach zamówieniowych.
Za wszelkie niedogodności przepraszamy i dziękujemy za zrozumienie.
W pełnym składzie będziemy do Państwa dyspozycji od 2 stycznia 2026 r.