Szanowni Klienci,
Zachęcamy do zapoznania się z godzinami pracy i harmonogramem realizacji zamówień w okresie długiego weekendu listopadowego (wokół 11 listopada):
- Zamówienia z wysyłką paczkową DPD przed 11 listopada
- zamówienia należy złożyć i opłacić do poniedziałku (10 listopada) do godz. 08:00 - Zamówienia z wysyłką paletową Geis przed 11 listopada
- zamówienia należy złożyć i opłacić do piątku (7 listopada) do godz. 10:00
- informacja od kuriera paletowego Geis: przesyłki nadane w dniach 7-10 listopada będą miały wydłużony termin doręczeń - Odbiory osobiste przed 11 listopada
- zamówienia opłacone z góry należy składać do piątku (7 listopada)
- zamówienia z opcją płatności przy odbiorze należy składać do piątku (7 listopada) - 11 listopada (wtorek) Grembox, kurier paczkowy DPD oraz kurier paletowy Geis nie pracują
W przypadku pytań lub niejasności prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta
Tel: +48 794 674 003
E-mail: biuro@grembox.pl
Dziękujemy za zrozumienie!
Zespół Grembox